Oyun Yemekleri Pt.1


 Bugün Carbonara pişiriyorum. Bu yemeği Sims 3'ten bilirsiniz bilenler, Goopy Carbonara diye geçiyor oyunda ve ne olduğuna dair bir fikrim yoktu. Geçen gün gastronomi okuyan birinden aldığım tarifle aydınlanma yaşadım, bu yemek aslında makarnaymış. Mantıkta pek iştah açıcı gelmiyor çünkü çiğ yumurta katıyoruz içine... Önyargılı olmuyoruz ve pişirmeye başlıyoruz.

Malzemeler:

1 paket Spagetti Makarna

1 yemek kaşığı tereyağ

2 adet yumurta sarısı

100 ml krema (paketin yarısı)

4 yemek kaşığı rendelenmiş parmesan peyniri (ben kaşar peynirle yaptım)

1 avuç ince kıyılmış maydanoz

Göz kararı tuz 

Keyfiniz istediği kadar karabiber

Yapılışı:

Makarnayı haşlıyoruz normal bir şekilde, tuzu koymayı unutmayın ben hep unutuyorum. Makarna pişerken yumurta sarılarını çırpıyoruz, rendelediğimiz kaşar ve kremayla beraber çırpıyoruz, iyice karışsın ama. Makarna yumuşayınca yarım kepçe kadar suyundan alıp yumurtalı kremalı karışıma ekliyoruz yine karıştırıyoruz. 

Makarnayı süzüp tencereye bir yemek kaşığı kadar tereyağı koyuyoruz, makarnayı üstüne atıyoruz, kremalı karışımı da atıyoruz. Hepsini çoook iyi karıştırıyoruz, spagettiyi karıştırmak çok zor olduğu için yoruluyoruz. Tuzu az gelmişti üstüne tuz ekleyip yine karıştırdım, yorucu bir süreç oldu yani.

Bu arada kremalı yemek yaptığınızda tuzu biraz daha fazla koymalısınız çünkü krema tuzu emiyor, niye bilmiyorum. Ben bunu da hep unuttuğum için kremalı yemek yapınca en son tekrar tuz eklemem gerekiyor. 

İsteğe bağlı olarak üstüne biraz daha kaşar peynir ekleyebilirsiniz, tabağa koyduktan sonra da parça pinçik ettiğiniz maydanozları serpiştirin. Tencereye koymadım çünkü sevmeyenler vardı yiyecek insanların arasında.


Yorumlar:

Biraz daha cıvık, soslu olabilir dediler yiyenler. Sanırım krema ve peyniri daha fazla koymalıyız çünkü düşündüğümden kuru olmuştu evet. Onun dışında çok beğenildi. 

Sonuçta güzel bir yemek oldu bence de, bu da demektir ki Level 2 Cooking Skill'e sahipmişim. 💃

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hot girl summer şeysi ama daha masum

Bu bir denemedir!

Erasmus Günlükleri: Bitmeyen Hazırlıklar